Xplora

Xplora

Едва 8 месеца след създаването на компанията Xplora в края на м. октомври 2016, компанията вече е сред водещите дигитални агенции в България. Концепцията на компанията е да интегрира стратегическите бизнес и маркетинг аспекти, с концепцията за дигиталните активи, през изграждането и развитието на тези активи, до правилното таргетиране на потребителите и постоянно подобрение чрез сигналите, които дигиталния маркетинг осигурява. Клиентите им харесват и оценяват този подход при който се поема отговорност за анализа, подхода, реализирането и управлението в областта на дигиталния маркетинг.

Най-релевантите цифри до момента:

- 36 активни клиента в момента. От тях 23 са от препоръки от други клиенти, от хора от индустрията, и от лични препоръки
- 6 спечелени pitch за дигитална агенция - Toyota, Medix, Alaska, Microsoft, Atama, Easycredit
- екип от 10 служители на трудов договор и 2 стажанти
- участие в съставяне на white paper на IAB Bulgaria - case studies за дигитален маркетинг в България

Според тях дигиталният маркегинг може и трябва да бъде human digital. Първо да е насочен към реални хора - с техните интереси, да им се дава реална стойност и те да желаят да взаимодействат. На второ място - да се говори по човешки и разбираем начин за дигиталния маркетинг с клиентите и партньорите им. И не на последно място - заради акцента на екипа и на отношенията в тяхната агенция.

Templates by BIGtheme NET