Империя Мобайл

Империя Мобайл

Бизнес проекта за годината на Империя Мобайл представлява пълна дигитална трансформация на една от най-големите B2C компании в България – Национална лотария. Тя предлага голямо разнообразие от онлайн хазартни игри и спортни залагания, както и популярните лотарийни скреч карти. Компанията има над милион потребителя в България, които обаче започнаха в крак със световната тенденция да се пренасочват към мобилно интернет потребление. Поради тази причина компанията реши да се обърне към Империя Мобайл да разработи цялостна мобилна стратегия за бизнеса в новата ера на онлайн присъствие.

Със стартирането на инициативата за дигитализация на бизнеса на Национална лотария Империя Мобайл направи анализ на възможностите и ограниченията на проекта. Взе се предвид рестрикциите и регулациите в този сектор наложени от българското законодателство и от мобилните платформи App Store и Google Play. За осъществяването на мобилната стратегия се осъществиха паралелно няколко проекта:

• Разработка на “responsive” мобилна уеб платформа
• Разработка на „native” приложения за iOS и Android устройства
• Разработка на сървърнa (back-end) система
• Софтуерна интеграция с текущите системи на компанията
• Изграждане на надеждна и високопроизводителна ИТ среда
• Поддръжка на всички компоненти и услуги

За да се изпълни навременно и качествено мащабната програма, компанията пое цялостното изпълнение и управление на мобилната стратегия. В проекта се включиха 3 ръководителя проекти, 4 ИТ експерта, 16 програмиста и инженери по качеството, 2 интеграционни консултанта и 2 графични дизайнера. Като резултат се създадоха уникални софтуерни продукти, които отговарят на бранд имиджа на компанията и същевременно са изключително функционални и разбираеми за потребителя. В мобилната уеб платформа потребителят ще открие цялото портфолио от лото игри на Национална лотария, които вече са пригодени за смартфони и таблети. Освен това UI/UX дизайнът на native приложенията отговарят напълно на потребителските очаквания за функционалност и преживяване (user experience). Благодарение на Империя Мобайл и своите нови мобилни продукти, Национална лотария ще успее тотално да пренасочи онлайн присъствието си от уеб към „мобайл“.

Templates by BIGtheme NET