BILLA България

100 МАГАЗИНА BILLA

През 2016 г. първата международна търговска верига супермаркети в България, BILLA, отбеляза официално достигането на 100 търговски обекта в страната. Вече 16 години BILLA България се старае да бъде максимално близо до хората. Ето защо всеки от магазините й е със специално подбрана локация, която да улеснява достъпа на клиентите до качествени стоки на достъпни цени.

От влизането си на българския пазар до днес веригата е инвестирала повече от 540 млн.лв., осигурявайки работа и конкурентно възнаграждение на над 4300 служители. Към момента веригата е представена в 35 града в страната със 103 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

Комуникация на проекта

С успешното развитие на своята мрежа от над 100 магазина, BILLA България насочи усилията и инвестициите си и към проекти, които ще спомогнат за съхранението на значими български природни, културни и исторически обекти. Ето защо веригата стартира дългосрочната национална кампания „Ние обичаме България“ в подкрепа на 100-те национални туристически обекта съвместно с Министерство на културата, Министерство на туризма и Министерство на земеделието и храните. Всяка година BILLA България ще подкрепя различен обект, който има спешна нужда от поддръжка. Кулминацията на тазгодишното издание на проекта бе грандиозният благотворителен концерт „Звезди пеят за България“ в зала „Арена Армеец“ на 31 май, който събра на една сцена едни от любимите български изпълнители. Сигнал, D2, Веселин Маринов, Тони Димитрова, Поли Генова, LaTiDa и Бон-Бон, Нели Рангелова, Панайот Панайотов, Мариана Попова, Преслава Пейчева, Веси Бонева и VS Dance се обединиха и дадоха „гласа“ си безвъзмездно, за да помогнат за възстановяването на един от най-обичаните български символи – Паметника на свободата на връх Шипка. Събитието събра над 9000 зрители.

Над 52 000 лв. бяха събрани от концерта. Всички постъпления от благотворителното събитие бяха преведени по сметката на Национален парк-музей „Шипка–Бузлуджа“ за реставрацията на Паметника на връх Шипка. В края на август към дарението от над 52 000 лв. ще бъде прибавена и сумата, събрана от останалите инициативи от кампанията на BILLA „Ние обичаме България“ – продажбата на брандирани тениски с едни от най-емблематичните български туристически обекти, както и 1% от продажбите на всички сертифицирани по БДС български млечни храни в магазините на веригата. Всички средства ще бъдат използвани за реставрацията и реновацията на Паметника на свободата на връх Шипка.

По повод отбелязването на достигане на 100 магазини на BILLA в България, веригата организира национална промоционална кампанията „100 BILLA магазина“, която стартира на 7 април 2016 г. Всяка седмица в периода на кампанията в 100-те супермаркета от веригата се проведоха томболи с големи награди – хладилник, пълен с продукти от собствената марка BILLA, и ваучери за пазаруване на стойност 100 лв., 200 лв. и 500 лв. В рамките на кампанията всеки един от търговските обекти от веригата предложи на клиентите си 100 специални продукта на промоционална цена, обозначени със знак „Супер цена“.

Информация за BILLA България

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване от швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Следвайки целта си да предложи удобство на всички свои клиенти, BILLA бе и първата верига в България, която въведе политика за асистирано пазаруване на хора с увредено зрение.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите. BILLA инвестира в обучението на български земеделци и успешно развива проекта си „Градините на BILLA“, който е насочен към подкрепянето на българската икономика и местното производство. Към момента в над 150 български градини, специално за BILLA, се отглеждат качествени плодове и зеленчуци.

Търговската верига осигури и професионално обучение на над 270 свои пекари, които са сертифицирани от Министерството на образованието и науката и Съюза по хранителна промишленост. Така BILLA гарантира високото качество и отличния вкус на собственото си производство на хляб и хлебни изделия, които всеки може да си позволи.

Информация за REWE International

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 76 200, наети в около 3600 магазина. През 2014 г. общият оборот на компанията нарасна на 13,02 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 330 000 служители в около 15 000 магазина в 12 европейски страни, осигурявайки оборот от около 51,1 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY Reisen. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

Templates by BIGtheme NET