Алфа Кол България АД 

Алфа Кол България АД
 
„Алфа Кол България“ АД е основана през Март 2015.
 
Малък екип от енергични, иновативно мислещи професионалисти, със значителен практически опит в кол център бизнеса, натрупан основно в банковия и телекомуникационен сектор. 
 
Освен, че предлагат оптимални кол център услуги на техните клиенти, те също така ги съветват за различни инициативи, които съпътстват процеса. 
 
Алфа Кол постига това, като се придържа към следните фундаментални принципи: 
  • Разбират нуждите на клиентите си 
  • Доставят топ резултати чрез високи стандарти за качество 
  • Винаги се стремят да се подобряват
  • Грижат се за екипа си 
Какво правят най-добре
 
Базирайки се на опита си Алфа Кол България е обедена, че може да Ви помогне да развиете, оптимизирате или създадете Вашата стратегия за продажби чрез кол център използвайки следните похвати: 
  • Сегментирайки клиентската Ви база 
  • Определяйки правилния подход за продажби при всеки сегмент 
  • Изграждайки Вашите продажбени кампании
  • Обучавайки Вашия екип 
Разбира се Алфа Кол може да Ви помогне да откриете своите настоящи комуникационни или продажбени нужди.
 
Независимо дали възнамерявате да: 
  • Спечелите обратно клиенти
  • Подновите бизнеса си със съществуващи клиенти
  • Предложите нови продукти на клиентите си 
  • Upgrade the product/service bundle offered to your existing customers 
  • Организирате срещи за нов бизнес
  • Обследвате на пазара за нови продукти/услуги 
  • Намерите доброволци за свой изследвания
  • Уведомите за предстоящо събитие 
  • Обновите своята клиентска база 
  • Получите обратна връзка от клиенти, които вече използват Вашите продукти/услуги
Дейността на Алфа Кол България е изяло насочена към Аутсорсинг услугите в сферата на комуникация с клиенти по телефон и други канали. Целта на тази комуникация е да увеличи продажбите на партньорите им, да популяризира компанията, да събира задължения от техни клиенти и контрагенти, както и всяка друга информация, която е важна за дейността на техните партньори.
 
Година след започване на дейността си те могат да се похвалят, че спечелиха доверието на няколко много големи и наложени компании в сектор Телекомуникации, Производство, Медии и други и успешно работят по продажбите на нови услуги, както и за възстановяване на дължими суми от техни клиенти. Реализирали са успешни кампании за уведомяване на клиенти за предстоящи събития, както и организиране на срещи с потенциални партньори/ клиенти на изявена в бизнеса с недвижими имоти компания. 
 
Опитът, които екипът им притежава се допълва с регулярен процес на обучение и развитие на персонала. Изградили са система за оценка и мотивация, с която успяват да поддържат и развиват екип от професионалисти, които с удоволствие идват на работа и се стремят към лично и фирмено развитие. Идеята им е да предложим добра работна среда на младите хора, като им покажем че професионалното израстване е важно за тях. В рамките на една година 15% от екипа на Алфа Кол успя да претърпи развитие и хората да заемат по- високи позиции от тези на които са били първоначално назначени в компанията. Реализирали са успешно и проект за индиректна мотивация на служителите си „Alpha Success”.
 
Целта им е да се превърнат в предпочитан партньор и доверен доставчик на услуги, като предложат навременно и коректно обслужване на клиентите си. Консултанският им подход към всеки един проект ще даде възможност на партньорите им да получат един допълнителен поглед върху бизнеса си и комуникацията с най-ценния ресурс на всяка компания, а именно клиентите й. По този начин ще могат заедно да постигнат по-високи резултати в продажбите и да постигнат така наречената “win-win” ситуация. Амбицирани са да покажат, че в България може да се прави успешен бизнес въпреки трудностите на времето, в което живеем.
 
Templates by BIGtheme NET